FAQ

Rejestracja w systemie

1. Czym jest program Claresa?

Program Claresa to zaawansowany program lojalnościowy dający swoim członkom możliwość kupowania sprawdzonych i polecanych przez profesjonalistki produktów z oferty manicure i pedicure oraz kosmetyki białej i kolorowej.

2. Czym różni się status Klienta od Konsultanta ?

Konsultant


 

Kupujesz po najniższych cenach oraz zarabiasz na sprzedaży produktów. Zapisując do Programu kolejne osoby, budujesz Struktrę Sprzedaży, co generuje dalszy dochód. 


Klient


 

Dzięki rejestracji w Programie możesz kupować produkty po cenach niższych od ceny detalicznej. Jako Klient nie masz żadnych obowiązków, ale nie masz również możliwości zarabiania.

3. W jaki sposób mogę zarejestrować się w Programie Biznesowym Claresa?

Istnieje kilka możliwości przystąpienia do programu, wybierz tą, która Cię najbardziej Interesuje: 

 

1. ZAKUPY BEZ REJESTRACJI 

Jeśli zdecydujesz się na zakupy tylko na własne potrzeby, wejdź na www.meggy.pl, wybierz produkty i dodaj je do koszyka. Jeśli dokonujesz zakupów na platformie www.meggy.pl bez rejestracji  jesteś naszym Gościem, możesz dokonać zakupu w cenach detalicznych.  

Możesz zrobić zakupy za pomocą:  

• Linku od Polecającego   

• Wprowadzając dane polecającego (ID, Imię i nazwisko, login - do wyboru)

• Jeśli nie znasz danych polecającego, kliknij Nie mam polecającego. 

 

2. ZAKUPY + REJESTRACJA W PROGRAMIE 

Jeśli zdecydujesz się na zakupy tylko na własne potrzeby i chciałbyś mieć dostęp do swojej historii zamówień zarejestruj się w naszym Programie. Jeśli dokonujesz zakupy na platformie meggy.pl z rejestracją  jesteś naszym Klientem, możesz dokonać zakupu w cenach obowiązującyh dla statusu Klient. 

Możesz to zrobić na 3 sposoby:  

• Rejestracja za pomocą linku Polecającego - zarejestruj się za pomocą linku otrzymanego od swojego Lidera, zostaniesz automatycznie przypisany do jego struktury.   

• Rejestracja za pomocą ID Polecającego - rejestrując się w programie podaj numer ID Polecającego, oraz jego nazwisko. Zostaniesz automatycznie przypisany do jego struktury.   

• Samodzielna rejestracja - jeśli nie posiadasz linku lub ID Polecającego wybierz opcję Nie mam polecającego. 

Zostaniesz  automatycznie skierowany do struktury, której Liderem jest Administrator czyli firma.

W razie pytań związanych z Systemem służymy pomocą pod nr tel 538 99 44 33.

4. Czy zamówienie zestawu startowego jest konieczne aby zarejestrować się w Programie?
Rejestracja  w programie nie wymaga zakupu zestawu startowego. 
5. Ile trwa aktywacja mojego konta w systemie?

Po dokonaniu rejestracji na podany adres e mail zostanie wysłany link aktywacyjny do konta. Nalezy w niego kliknąć, aby móc zalogować się na swoje konto.


6. Czy aby przystąpić do programu muszę prowadzić Działalność Gospodarczą?

Tylko od Ciebie zależy w jaki sposób chcesz prowadzić swój biznes, od nas nabywasz produkty w cenach zakupu na paragon lub fakturę. Dalej możesz je sprzedawać albo w ramach prowadzonej działalności albo, w myśl uchwalonej w styczniu przez Sejm RP tzw. Konstytucji Biznesu, prowadzenia działalności nierejestrowej. Sprzedaż można wtedy prowadzić bez zakładania działalności, jeśli nie przekraczamy miesięcznie 50% minimalnej płacy czyli sprzedamy za kwotę niższą niż 1100 zł.

Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz tutaj.

7. Czy mogę samodzielnie zarejestrować nowego użytkownika w swojej strukturze?

Tak,  należy wybrać opcję Struktura, w menu a następnie Zarejestruj nowego Klienta lub Partnera.  

 

Produkty

1. Czy będzie dostępny akryl?

Rozważmy wprowadzenie tego produktu do asortymentu.

2. Czy mogę sprzedawać produkty w niższych cenach niż katalogowe?

Zaniżanie cen produktów jest niedozwolone.

System

1. Co oznacza sformułowanie (statystyki) obrót struktury zrealizowany i spodziewany ?

Obrót struktury zrealizowany pokazuje obrót za zamówienia zakończone (opłacone i zrealizowane). Natomiast spodziewany obrót struktury pokazuje zamówienia złożone, nie opłacone i nie zrealizowane. Może zmienić się jego wartość w momencie anulowania zamówienia.

2. Ranga płatna i posiadana

Ranga posiadana to najwyższa ranga osiągnięta historycznie.

Ranga płatna to ta wg której osiągnąłem aktualnie i wg której wypłacane jest moja prowizja - wynika z planu.

3. zakupy wlasne i ilość punktów w zakładce "strona główna" dotyczy wyłącznie własnych zamówień czy całej struktury? Gdzie znajduje się bieżący stan punktów całej struktury?

W zakładce strona główna znajduje się sklep.

W statystykach znajdują się zakładki Obrót osób - własne, Obrót struktury - całej grupy

4. Zakładka "struktura" i "lista osób" - jakie dostępne są statusy konta i co oznaczają?

Gość  -   niezalogowany użytkownik, który nabywa produkty na własny użytek w cenach detalicznych.

Klient  -   osoba zarejestrowana w Programie Biznesowym Claresa, która ma prawo  do zakupu towaru na własne potrzeby z rabatem przysługującym    zarejestrowanym  Klientom 4mass.

Konsultant – zarejestrowany użytkownik, który zakupił i opłacił zestaw startowy.        

Konsultant może rozpocząć budowanie struktury. Lider  -  Konsultant,  który posiada własną strukturę sprzedaży, tzn. posiada              zarejestrowanego w swojej strukturze co najmniej jednego Konsultanta. Każdy poziom z zakresu Lidera i Managment otrzymywany jest na czas 1 miesiąca pod warunkiem osiągnięcia określonego poziomu punktów. Warunkiem jego utrzymania jest osiągnięcie ilości punktów przypisanych do konkretnego poziomu w kolejnych miesiącach.

5. Struktura generacyjna - do czego służy przycisk "struktura" oraz "biznes"

Po rozliczeniu miesiąca pojawią się tam dane rozliczeniowe według zaznaczonego przedziału czasowego.


6. Czy zamówienie zestawu startowego jest konieczne aby zarejestrować się w Programie?
Rejestracja  w programie nie wymaga zakupu zestawu startowego. 
7. Ile trwa aktywacja mojego konta w systemie?

Po dokonaniu rejestracji na podany adres e mail zostanie wysłany link aktywacyjny do konta. Nalezy w niego kliknąć, aby móc zalogować się na swoje konto.


8. W jaki sposób mogę zarejestrować się w Programie Biznesowym Claresa?

Istnieje kilka możliwości przystąpienia do programu, wybierz tą, która Cię najbardziej Interesuje: 

 

1. ZAKUPY BEZ REJESTRACJI 

Jeśli zdecydujesz się na zakupy tylko na własne potrzeby, wejdź na www.meggy.pl, wybierz produkty i dodaj je do koszyka. Jeśli dokonujesz zakupów na platformie www.meggy.pl bez rejestracji  jesteś naszym Gościem, możesz dokonać zakupu w cenach detalicznych.  

Możesz zrobić zakupy za pomocą:  

• Linku od Polecającego   

• Wprowadzając dane polecającego (ID, Imię i nazwisko, login - do wyboru)

• Jeśli nie znasz danych polecającego, kliknij Nie mam polecającego. 

 

2. ZAKUPY + REJESTRACJA W PROGRAMIE 

Jeśli zdecydujesz się na zakupy tylko na własne potrzeby i chciałbyś mieć dostęp do swojej historii zamówień zarejestruj się w naszym Programie. Jeśli dokonujesz zakupy na platformie meggy.pl z rejestracją  jesteś naszym Klientem, możesz dokonać zakupu w cenach obowiązującyh dla statusu Klient. 

Możesz to zrobić na 3 sposoby:  

• Rejestracja za pomocą linku Polecającego - zarejestruj się za pomocą linku otrzymanego od swojego Lidera, zostaniesz automatycznie przypisany do jego struktury.   

• Rejestracja za pomocą ID Polecającego - rejestrując się w programie podaj numer ID Polecającego, oraz jego nazwisko. Zostaniesz automatycznie przypisany do jego struktury.   

• Samodzielna rejestracja - jeśli nie posiadasz linku lub ID Polecającego wybierz opcję Nie mam polecającego. 

Zostaniesz  automatycznie skierowany do struktury, której Liderem jest Administrator czyli firma.

W razie pytań związanych z Systemem służymy pomocą pod nr tel 538 99 44 33.

9. Gdzie mogę sprawdzić kwotę do wypłaty za uzyskane prowizje?

Służy do tego Wirtualny Portfel, to miejsce, w którym gromadzone są informacje dotyczące zakupów, prowizji oraz wypłaconych środków. 

10. W jaki sposób mogę zlecić wypłatę środków za uzyskane prowizje?

Wypłatę pieniędzy należy zlecić za pomocą Wirtualnego Portfela. 

 W zakładce Informacje/Materiały do pobrania znajduje się Regulamin Konkursu 4mass, oraz  instrukcje korzystania z kart i wypłaty środków.

11. W jaki sposób zaprosić nowe osoby do struktury?

Nowe osoby do struktury możemy zaprosić poprzez wysłanie linku partnerskiego. Po wejściu w link i rejestracji nowa osoba zostanie przypisana do struktury osoby polecającej.  Nowe osoby mają również możliwość samodzielnej rejestracji podczas której podając numer ID lub imię i nazwisko polecającego zostaną dopisane do jego struktury. 

 

12. W jaki sposób mogę skontaktować się ze swoją Strukturą?

Na panelu, w zakładce STRUKTURA widoczna jest lista wszystkich osób w strukturze wraz z danymi kontaktowymi.  

 

Karty smartCard

1. Czy karta ma termin ważności?

Karty ważne są 5 lat.

2. Czy korzystając z karty , po odprowadzeniu podatku przez organizatora przy rozliczeniu rocznym wykazuje otrzymane środki jako dochód? Czy np. nie stracę przez to prawa do zasiłku rodzinnego ?

Należy w pierwszej kolejności, opierając się o właściwy w tym przypadku akt prawny tj. ustawę z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych, która reguluje warunki nabywania prawa do świadczeń rodzinnych, w szczególności zasiłku rodzinnego oraz zasady ustalania, przyznawania i wypłacania tych świadczeń, ustalić co rozumiemy przez dochód w kontekście tych przepisów.

 

Zgodnie, z art 3 przywołanej wyżej ustawy za dochód przyjmuje się:

 

1) przychody podlegające opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 27, art. 30b, art. 30c, art. 30e i art. 30f ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych  (przy czym pomniejsza się je o koszty uzyskania przychodu, należny podatek dochodowy od osób fizycznych, składki na ubezpieczenia społeczne niezaliczone do kosztów uzyskania przychodu oraz składki na ubezpieczenie zdrowotne);

 

2) deklarowany w oświadczeniu dochód z działalności podlegającej opodatkowaniu na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne po pomniejszeniu o należny zryczałtowany podatek dochodowy i składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz

 

3)inne dochody niepodlegające opodatkowaniu na podstawie przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych (konkretnie wymienione w 29 odnośnikach rodzaje świadczeń zaliczanych do dochodu).

 

W drugiej kolejności, należy zauważyć, że zgodnie z Regulaminem Konkursu Program 4Mass, środki zgromadzone  na karcie pre-paid będą nagrodą pieniężną, a zatem przychodem o którym mowa w art 30 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, albowiem będzie to nagroda związana z systemem premiowym uzyskana na terenie państwa członkowskiego UE.

 

Wobec braku wskazania w ustawie o świadczeniach rodzinnych, że dochodem w jej rozumieniu są przychody określone w art. 30 ustawy o podatku od osób fizycznych, a także brakiem wskazania na nagrody pieniężne w dalszej części tego przepisu, należy przyjąć, że środki pieniężne na karcie pre-paid, jako nagroda, nie będą zaliczona do dochodu stanowiącego podstawę do wypłaty zasiłku rodzinnego.

 

Powyższa analiza została dokonana wyłącznie w odniesieniu do zasiłku rodzinnego i jej konkluzja nie może być odnoszona do innych rodzajów zasiłków regulowanych przez odrębne przepisy prawa.

 

3. Czy kartą można dokonywać przelewów?
Nie można realizować przelewów za pomocą karty przedpłaconej.
4. Kto może zamówić kartę ?

Kartę może zamówić każdy zarejstrowany na Kosultanta użytkownik tylko w strefie POLSKA.

Użytkownicy mający konto w strefie Euro wypracowaną prowizję mogą zamienić na rabat do wykorzystania podczas zakupów. 


5. Jakie korzyści daje Twoja karta smartCard?

•      Dowolność w dysponowaniu środkami na karcie:

o   wypłaty z bankomatów na całym świecie

o   płatności w terminalach płatniczych

o   płatności w Internecie bez ograniczeń

•      Możliwość dokonywania rezerwacji hotelowych i lotniczych

•      Bezpieczeństwo przechowywania środków pieniężnych

•      Wygoda płacenia dzięki technologii zbliżeniowej PayPass

•      Dodatkowe zniżki  dzięki specjalnemu Programowi Rabatowemu

6. Czy możliwy jest wyciąg transkacji z karty?

Wyciąg z karty można wygenerować w bankomacie Pekao S.A. dla ostatnich 10 transakcji. 

Zamówienia

1. Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia na inną osobę?

Tak, należy złożyć zamówienie logując się na swoje konto, a następnie po dodaniu produktów do koszyka uzupełnić adres dostawy osoby dla, której składane jest zamówienie.

2. Czy jest możliwa rezygnacja z zamówienia łączonego?

Zamówienie łączone zamyka się po 72h. Jeżeli Konsultant chce wcześniej zamknąć zamówienie należy skontaktować się infolinią.

3. Opłacenie zamówienia w późniejszym terminie

Jeżeli wybrałeś płatność za zamówienie poprzez PayU lub PayPal, ale nie dokonałeś jej w danym momencie, zawsze możesz zrobić to później.

Po zalogowaniu na konto wejdź w zakładkę Rozliczenia/Historia zamówień i przy konkretnym zamówieniu po prawej stronie kliknij ikonę dolara. Przekieruje Cię do płatności on line. Twoje zamówienie automatycznie zostanie oznaczone jako opłacone. 

4. Co to jest kod zamówienia?

To jednorazowy numer przydzielany do każdego zamówienia, w celu jego identyfikacji w systemie. 

5. W jaki sposób mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 538 994 433, mailowo biuro@meggy.pl lub w historii zamówień.  

 

6. Czy mogę łączyć zamówienia?

Tak, łączenie zamówień jest możliwe dla osób z jednej struktury. Aby połączyć zamówienie należy podczas wyboru metody płatności i wysyłki skorzystać z zamówienia łączonego, a następnie wpisać główny kod zamówienia, które chcemy połączyć. 

7. Czy mogę kupować produkty tylko dla siebie w niższych cenach?

Tak, po rejestracji jako Klient, możesz korzystać z niższych cen bez zobowiązań.