

Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach i zyskaj 10 extra pkt w Programie Lojalnościowym.


Klient zarejestrowany w sklepie za każde wydane 5 zł otrzyma 1 pkt. (koszty wysyłki nie wliczają się)
Wartość punktów = 5 pkt – 1 zł
Punkty na koncie Klienta pojawią się w momencie zmiany statusu zamówienia na "przesyłka wysłana".
W sytuacji zmiany statusu zamówienia na "anulowane" punkty przyznane za zamówienie zostaną automatycznie odebrane.
Kiedy na koncie Klienta saldo punktów wynosi 0, Klient zwracając zamówienie ma obowiązek zwrócić je wraz z produktem przyznanym w ramach
Programu za jego zakup, w innym wypadku równowartość produktu w cenie cennikowej (regularna cena produktu w sklepie claresa.pl) zostanie odjęta z wartości
zwrotu.
Extra punkty za:
- zapis do newslettera 10 pkt (punkty dodane po zatwierdzeniu woli zapisu poprzez kliknięcie w link w wiadomości email )
- dodanie opinii o produkcie 2 pkt (punkty dodane po zatwierdzeniu opinii przez moderatora)
Klient otrzymuje punkty za wszystkie zakupione w sklepie produkty.
Punkty można wymienić na produkty tylko przy okazji zakupów w sklepie.
Aby wymienić punkty na produkty, należy zrobić zakupy za minimum 50 zł. (wartość zamówienia bez kosztów dostawy)
Maksymalna liczba nagród które można uzyskać w ramach jednych zakupów - 5 szt
Jednorazowo można wymienić maksymalnie 1 000 pkt
Punkty wygasają po 180 dniach od daty ich uzyskania.
O przyznanych punktach zostaniesz poinformowany drogą mailową.
Stan punktów oraz informacje na jakie nagrody możesz je wymienić możesz sprawdzić w każdej chwili w panelu Klienta.
Warunki Programu mogą ulec zmianie. O każdej zmianie uczestnicy zostaną uprzednio powiadomieni drogą mailową na adres podany podczas rejestracji.
Produkty nabyte w ramach Programu nie ulegają zwrotom ani wymianie.
Za każdy produkt nabyty w ramach programu naliczana jest symboliczna opłata 0,01 zł
Wszystkie uwagi dotyczące funkcjonowania Programu prosimy kierować na adres biuro@claresa.pl