
O marce Claresa coraz głośniej!
Serwis bizneszklasa.pl docenia potencjał polskich firm, które produkują w naszym kraju, wyróżniają się jakością i myślą o podboju nowych rynków. Specjalistka ds. wdrożeń, Klaudia Majewska, udzieliła wywiadu portalowi. O czym rozmawiała z dziennikarzami?
Klaudia Majewska opowiedziała o bogatej palecie lakierów hybrydowych i produktów światłoutwardzalnych Claresa. Pani Klaudia podkreśliła, że głównymi atutami marki są trwałość i wysoka jakość. Produkty Claresa zapewniają również bezpieczeństwo pod względem dermatologicznym. Specjalistka naszej marki zaznaczyła, że świadomość konsumencka znacznie zmienia się. Poza atrakcyjnym wyglądem coraz bardziej zwracamy uwagę na dobrą kondycję paznokci i żywotność przygotowanej stylizacji. Pani Klaudia podzieliła się informacją o przygotowywanej serii pielęgnacyjnej produktów Claresa.
Wspomniane zostały także kosmetyki kolorowe Claresa. Rozświetlacze, róże do policzków, fluidy, pudry oraz korektory to kolejne produkty, dzięki którym firma znajduje miejsce w następnych segmentach rynku. Kosmetyki do podkreślania oczu i ust w postaci kredek oraz linerów, maskar, a także szminek czy błyszczyków to znaczące wzbogacenie oferty. Co jest jednym z fundamentów sukcesu marki Claresa? Na pewno konsumenckie rekomendacje w mediach społecznościowych zachęcają do dynamicznego rozwoju. Jak podkreśliła Klaudia Majewska, komunikacja i wsłuchiwanie się w potrzeby rynku mają kluczowe znaczenie przy budowaniu szerokiej oferty.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym wywiadem:
Kasia K.
Claresy używam od 4 miesięcy i powiem szczerze nie wiem dlaczego tak późno trafiłam na Wasze produkty.