Claresa - wyjątkowe lakiery hybrydowe
insta
insta
insta
do kasy suma: 0,00 zł
Newsletter
Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach i zyskaj 10 extra pkt w Programie Lojalnościowym.
FAQ

 

 

Manicure hybrydowy krok po kroku ZOBACZ FILM

 

Jak zrobić hybrydy krok po kroku ?

 

KROK 1. Opracowanie płytki paznokcia.

Za pomocą pilnika nadaj odpowiedni kształt i długość paznokciom i zmatuj płytkę. Nasącz wacik Cleanerem i przemyj płytkę paznokcia. 

KROK 2. Aplikacja bazy.

Na przygotowaną i odtłuszczoną płytkę paznokcia nałóż warstwę bazy hybrydowej. Utwardź bazę 2-3 min. w lampie UV/30 sek. w lampie LED. 

KROK 3. Aplikacja koloru.

Nałóż cienką warstwę wybranego koloru i utwardź 2-3 min. w lampie UV/30 sek. w lampie LED. Po utwardzeniu pierwszej warstwy czynność należy powtórzyć. 

KROK 4. Aplikacja topu.

Na zakończenie zaaplikuj jedną warstwę topu. Utwardź 2-3 min. w lampie UV/30 sek. w lampie LED.

KROK 5. Pielęgnacja.

Na skórki nałóż ulubioną oliwkę Claresa. Stylizacja gotowa!

*W przypadku kolorów bardziej napigmentowanych rekomendujemy wydłużenie czasu utwardzania o kolejne 10 sekund. 

 

Jak usunąć lakier hybrydowy?

Czy można ściągnąć hybrydę w warunkach domowych? To proste.

 

Jak zdjąć hybryde krok po kroku ?

 

KROK 1.

Zmatuj wierzchnią warstwę manicure, czyli top przy pomocy Stylistic pilnik o gradacji 100/180. 

KROK 2.

Namocz wacik w Claresa Remover i przyłóż do paznokcia owiniętego folią aluminiową lub klipsami do usuwania hybryd.

KROK 3.

Odczekaj 5 do 10 minut.

KROK 4.

Rozpuszczony lakier usuń delikatnie za pomocą drewnianego patyczka od macierzy w kieruku wolnego brzegu. 

KROK 5.

Zmatuj i wygładź płytkę blokiem polerskim.  

KROK 6.

Na skórki nałóż ulubioną oliwkę Claresa.

Gotowe:)

 

REJESTRACJA I ZAKUPY

  1. Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie

Jeżeli chcesz zamówienie, nie musisz zakładać konta w sklepie Claresa. Wystarczy, że po dodaniu produktów do koszyka, wybierzesz przycisk ,,Zamawiam”.

Warto jednak założyć konto w naszym sklepie, ponieważ dzięki temu:

  • Masz możliwość sprawdzania historii swoich zamówień;
  • Możesz śledzić swoje paczki i kontrolować, w którym miejscu się znajdują;
  • Opłacisz swoje zamówienie w dowolnym momencie i na pewno Ci nie przepadnie;
  • Zaczniesz zbierać punkty za swoje zamówienia, które później wymienisz na darmowe produkty w programie lojalnościowym
  1. Czy mogę złożyć zamówienie przez infolinię?

Niestety, obecnie nie ma takiej możliwości – zamówienia można składać jedynie przez sklep internetowy claresa.pl.  Jeżeli jednak nie możesz zdecydować się na kolor lakieru hybrydowego lub potrzebujesz jakiejkolwiek innej pomocy, skontaktuj się z nami przez czat dostępny na stronie sklepu.

  1. Czy dostanę powiadomienie o złożonym zamówieniu?

Oczywiście, po każdym złożonym zamówieniu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz jego numerem. Zachowaj tę wiadomość, ponieważ w razie chęci edytowania zamówienia, będziesz potrzebowała jego numer zawarty w e-mailu.

  1. Czy mogę edytować lub anulować zamówienie ?

Istnieje samodzielna możliwość edytowania swojego zamówienia – dodania nowych produktów, zmiany formy płatności, a nawet anulowania – pod warunkiem, że jesteś zarejestrowanym użytkownikiem.

Jeżeli jednak nie jesteś zarejestrowany w sklepie claresa.pl, a chcesz dokonać zmian w swoim zamówieniu, skontaktuj się z nami poprzez infolinię: 538 99 44 33, czat lub formularz kontaktowy.

Wszelkie zmiany w zamówieniu są możliwe pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze wysłane.

  1. Czy mogę podać inny adres do wysyłki niż podany na moim koncie?

Tak, adres do wysyłki może być inny niż ten podany na koncie. Możesz otrzymać zamówienie przebywając pod innym adresem lub wysłać je w prezencie dla mamy, koleżanki lub każdej innej osoby.

  1. Czy zamówienie mogę odebrać osobiście ?

Odbiór osobisty zamówień odbywa się w naszej siedzibie w Radomiu, jednak na czas pandemii odbiór osobisty został zawieszony.

O jego reaktywacji powiadomimy za pomocą mediów społecznościowych oraz przez powiadomienie w sklepie claresa.pl

  1. Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia w innym języku niż polski?

Oczywiście – w sklepie Claresa, w lewym górnym rogu, jest rozwijalna lista z językami obcymi do wyboru do wyboru.

 

PŁATNOŚCI

  1. Czy można płacić w innej walucie niż PLN?

Tak, dostępna jest również płatność w euro. W naszym sklepie claresa.pl wybór waluty znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.

  1. Czy mogę zapłacić za zamówienie na podstawie FV Pro Forma ?

Jeżeli potrzebujesz FV Pro Forma do zamówienia, napisz do nas na adres e-mail biuro@claresa.pl.

  1. Jak mogę opłacić zamówienie, jeśli wybrałem płatność on-line, ale nie dokonałem od razu płatności?

Jeżeli jesteś zarejestrowany w sklepie, zaloguj się do swojego konta, po czym wybierz opcję ,,MOJE KONTO” w prawym górnym rogu. Przy wybranym zamówieniu wybierz wariant ,,OPŁAĆ”.

Jeżeli złożyłeś zamówienie bez rejestracji (jako Gość) skontaktuj się z nami poprzez Infolinię, czat lub formularz kontaktowy.

 

WYMIANA, REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony towar ?

Zgodnie z obowiązującym prawem Konsumenta, od momentu otrzymania zamówienia masz 14 dni na odstąpienie od zawartej z nami umowy sprzedaży i zwrot zakupionego towaru.

W razie chęci zwrotu towaru lub reklamacji, wypełnij formularz zwrotu dostępny w zakładce ,,Sklep/Zwroty i Reklamacje” – znajdziesz tam dokładną instrukcje postępowania.

UWAGA: Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.

 

PRODUKTY

  1. Czy produkty Claresa są testowane na zwierzętach?

Zgodnie z unijną dyrektywą (UE 2003/15/WE), produkty marki Claresa nie są testowane na zwierzętach.

 

  1. Czas utwardzania produktów w lampie UV/LED

czas utwardzania produktów światło utwardzalnych w lampie UV/LED

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium