
Dzięki naszemu partnerowi AlleKurier możesz wysłać przesyłkę prosto do naszego magazynu. Również bez druku etykiety. Instrukcja poniżej:
Pamiętaj, aby do paczki dołączyć FORMULARZ- kliknij tutaj aby pobrać.
UWAGA! Zwracany towar NIE MOŻE BYĆ UŻYWANY. W przypadku urządzeń oryginalny karton nie może być zniszczony ani uszkodzony. W takich sytuacjach zwrot nie będzie przyjmowany.
Jeśli nie chcesz korzystać z Wygodnych Zwrotów poniżej znajdziesz instrukcje w jaki sposób odesłać produkty.
Proces reklamacji i zwrotów
Jeżeli zakupione towary nie spełniają Twoich oczekiwań, masz prawo do ich zwrotu lub reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Jak dokonać zwrotu krok po kroku
1.PRZYGOTUJ PRODUKTY I UZUPEŁNIJ FORMULARZ:
- Wypełnij formularz zwrotu dostępny poniżej;
- Sprawdź dokładnie czy podałaś poprawnie wszystkie dane. Upewnij się, czy przesyłka ze zwracanymi produktami jest dobrze zabezpieczona i dołącz do niej dowód zakupu oraz wydrukowany i podpisany przez siebie Formularz Zwrotu.
- Uwaga!!! Wraz z anulowaniem lub zwrotem, bądź częściowym zwrotem zamówienia Klient zobowiązany jest do zwrotu gratisów jeśli w danej sytuacji nie przysługują mu one. Zwroty bez gratisów nie będą uznawane jako kompletne.
2.WYŚLIJ PACZKĘ:
- Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres: MAGAZYN 4MASS S.A Ul. Tartaczna 29 26-600 Radom;
- Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący.
3.ZWROT ŚRODKÓW:
- Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie;
- Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym:
- W przypadku metody płatności PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie;
- W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.
Jak dokonać reklamacji krok po kroku
1.WYŚLIJ EMAIL:
- Wypełnij formularz reklamacji dostępny poniżej;
- Prześlij go na adres reklamacje@4mass.pl;
- Uwzględnij w wiadomości poniższe informacje:
- numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja;
- reklamowany produkt;
- zdjęcie reklamowanego produktu;
- opis wady reklamowanego produktu.
- ODEŚLIJ REKLAMOWANY TOWAR:
- Do reklamowanego produktu dołącz wypełniony formularz, dowód zakupu (oryginał lub kopia paragonu lub faktury VAT) i kartę gwarancyjną (jeśli reklamacja dotyczy urządzenia);
- Dobrze zabezpiecz przesyłkę na czas transportu i wyślij ją na adres 4 Mass S.A. ul. Tartaczna 29, 26-600 Radom, tel. 733-567-615;
- Nie przyjmujemy paczek przesłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
- ROZPATRYWANIE REKLAMACJI:
- Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Toba mailowo lub telefonicznie;
- Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie: zwrot bądź wymianę;
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych, od momentu otrzymania zgłoszenia;
- W przypadku reklamacji urządzeń, czas rozpatrywania reklamacji może wydłużyć się do 30 dni roboczych.
FORMULARZ REKLAMACYJNY- kliknij tutaj
Adres korespondencyjny do reklamacji i zwrotów:
4mass S. A.
ul. Tartaczna 29
26-600 Radom