Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE 

Uszkodzenie paczki:

Przed odbiorem zamówionej paczki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku gdy opakowanie posiada widoczne ślady uszkodzenia, możesz odmówić przyjęcia przesyłki. Jednocześnie skontaktuj się z Nami: e-mail: biuro@claresa.pl lub reklamacje@claresa.pl

Uszkodzenie produktu:

W przypadku jeśli uszkodzenie dotyczy produktu znajdującego się w paczce, prosimy niezwłocznie sporządzić dokumentację zdjęciową, wypełnić formularz reklamacji (do pobrania poniżej) oraz w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od otrzymania produktu przesłać do Nas na adres mailowy:  reklamacje@claresa.pl

Reklamacja produktu:

W przypadku reklamacji w okresie ważności produktu prosimy o sporządzenie dokumentacji zdjęciowej oraz wypełnienie formularza reklamacji (do pobrania poniżej) i przesłanie na adres:  reklamacje@claresa.pl

W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona.

Może zaistnieć potrzeba odesłania do nas produktu - poinformujemy o tym w odpowiedzi zwrotnej.

ZWROTY

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. 

Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.

W wypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, nie posiadającym jakichkolwiek śladów użytkowania, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 

Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: 

4mass Sp. z o.o.
magazyn
ul. Vogla 2a

03-963 Warszawa

Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

Złe zabezpieczenie paczki i tym samym jej uszkodzenie w transporcie, leży po stronie Klienta tym samym, zwrot należności będzie niezasadny.

Do paczki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu (do pobrania poniżej) - dokumenty te są podstawą zwrotu.

 

Do paczki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu (do pobrania poniżej) - dokumenty te są podstawą zwrotu.

 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

FORMULARZ REKLAMACJI

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl